Странице

VESTI DANA

среда, 18. фебруар 2009.

Web::Strategija 4 - Izgubljeni u kontekstu

Četvrta Web::Strategija, konferencija o internet marketingu, sa temom kontekstualnog oglašavanja, održaće se u Zagrebu, u Hypo EXPO XXI centru 5.marta 2009. i pružiće edukaciju i informacije o najnovijim trendovima kontekstualnog oglašavanja.

Četvrta Web::Strategija će biti i SEM konferencija (Search Engine Marketing) i tematski će biti usmerena na kontekstualno oglašavanje, a programski podeljena u dva dela gde je prvi za one koji tek kreću ili su krenuli u “podizanje” svojih internet stranica kroz kontekstualno oglašavanje (dakle, početnici za internet oglašavanje), a žele da nauče više iz iskustva stručnih domaćih ljudi. Drugi, bonus deo konferencije, biće posvećen iskustvima iz SEO sveta i savetima kako odraditi dobar e-PR.

Kontekstualno oglašavanje (smisleno oglašavanje, tematsko oglašavanje) važan je deo strategije za internet marketinga svake moderne web stranice. Do nedavno je tek mali broj domaćih firmi ulagao u kontekstualno oglašavanje. No, uključili su se i veliki igrači i stvari su se zakomplikovale za one manje. Paraleleno su se pojavile i neke nove mreže za kontekstualno oglašavanje. Sve iskusne firme okrenute web poslovanju angažuju stručne ljude i ulažu sve više novca u kontekstualno oglašavanje jer je vraćanje investicije precizno merljivo, a očigledno i isplativo.

Web::Strategija će se baviti aktuelnim stanjem stvari na regionalnom delu interneta (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Slovenija). Predavači na četvrtoj Web::Strategiji i dalje će biti regionalni stručnjaci i obraćaće se regionalnoj publici.

U okviru konferencije biće održan i prvi web sajam internet industrije (web tehnologije, web mediji, web marketing agencije) “Web::INDUSTRIJA 2009″. Takođe biće dodeljene i nagrade za web ostvarenja u 2008. godini u dve kategorije: web marketing kampanja i web upotrebljivost.

Pogledajte program i više informacija o Kontekstualnom oglašavanju, SEO-u, SEM-u i drugim vrstama internet marketinga na adresi: www.webstrategija.com

Нема коментара:

Google