Пређи на главни садржај

Web::Strategija 4 - Izgubljeni u kontekstu

Četvrta Web::Strategija, konferencija o internet marketingu, sa temom kontekstualnog oglašavanja, održaće se u Zagrebu, u Hypo EXPO XXI centru 5.marta 2009. i pružiće edukaciju i informacije o najnovijim trendovima kontekstualnog oglašavanja.

Četvrta Web::Strategija će biti i SEM konferencija (Search Engine Marketing) i tematski će biti usmerena na kontekstualno oglašavanje, a programski podeljena u dva dela gde je prvi za one koji tek kreću ili su krenuli u “podizanje” svojih internet stranica kroz kontekstualno oglašavanje (dakle, početnici za internet oglašavanje), a žele da nauče više iz iskustva stručnih domaćih ljudi. Drugi, bonus deo konferencije, biće posvećen iskustvima iz SEO sveta i savetima kako odraditi dobar e-PR.

Kontekstualno oglašavanje (smisleno oglašavanje, tematsko oglašavanje) važan je deo strategije za internet marketinga svake moderne web stranice. Do nedavno je tek mali broj domaćih firmi ulagao u kontekstualno oglašavanje. No, uključili su se i veliki igrači i stvari su se zakomplikovale za one manje. Paraleleno su se pojavile i neke nove mreže za kontekstualno oglašavanje. Sve iskusne firme okrenute web poslovanju angažuju stručne ljude i ulažu sve više novca u kontekstualno oglašavanje jer je vraćanje investicije precizno merljivo, a očigledno i isplativo.

Web::Strategija će se baviti aktuelnim stanjem stvari na regionalnom delu interneta (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Slovenija). Predavači na četvrtoj Web::Strategiji i dalje će biti regionalni stručnjaci i obraćaće se regionalnoj publici.

U okviru konferencije biće održan i prvi web sajam internet industrije (web tehnologije, web mediji, web marketing agencije) “Web::INDUSTRIJA 2009″. Takođe biće dodeljene i nagrade za web ostvarenja u 2008. godini u dve kategorije: web marketing kampanja i web upotrebljivost.

Pogledajte program i više informacija o Kontekstualnom oglašavanju, SEO-u, SEM-u i drugim vrstama internet marketinga na adresi: www.webstrategija.com

Коментари

Популарни постови са овог блога

Da li vam treba laptop?

Da li vam je stvarno potreban laptop? Za šta se obično koristi laptop (i šta da koristite umesto njega) Najveće prednosti koje laptopovi imaju nad desktop računarima su prenosivost, manja težina i kompaktnost. Međutim, kolege sa Make Use Of portala su pobrojale razloge zbog kojih ćete dobro razmisliti da li vam je laptop stvarno potreban, ili možete i da ga zamenite nečim efikasnijim.   Za šta se obično koristi laptop (i šta da koristite umesto njega) 1. Prenosivost: Tableti "Kada smo bili agrarna nacija, skoro sva prevozna sredstva bili su kamioni. Kako su se ljudi više kretali ka urbanim centrima, automobili su postali popularni. Mislim da će računari biti poput kamiona. Sve manje ljudi će ih koristiti. Ovo će nekima biti neprijatno, jer nas je PC toliko daleko odveo", rekao je jednom Stiv Džobs. Dobar deo ove "post-PC" revolucije na svojim leđima nose upravo tableti. U proseku su jeftiniji od laptopova, lakši su i dizajnirani upravo za up...

TOP 15 SEO alata

Najboolji SEO alati u 2021. godini Ovo su alati koji vam pomažu u istraživanju ključnih reči, SEO analizi sajta, praćenju pozicija vašeg sajta na rezultatima pretrage, u nalaženju sajtova za linkovanje i svim drugim aktivnostima u optimizaciji sajtova.       SEM Rush Izuzetno moćan alat za analizu linkova, ključnih reči, performansi konkurencije, praćenje pozicija, ali i za istraživanje tema za izradu sadržaja.  https://www.semrush.com/   Screaming Frog SEO Spider Jedan od najboljih alata za SEO analizu sajtova. Ogroman broj funkcionalnosti koje odlično rade. Nema potrebe da gledate dalje ako vas zanima SEO.  https://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/     Microsoft Ads Intelligence Microsoftov alat za istraživanje ključnih reči. Prednost je što možete eksportovati čak 200.000 ključnih reči. Ads Intelligence daje podatje o količini mesečnih pretrag...

Udimi Solo oglasi

  Udimi-Najbolje mesto   za kupovinu Solo oglasa u 2021. Šta je Udimi? Udimi je tržište solo oglasa na kojem prodavci i kupci stupaju u kontakt jedni sa drugima radi trgovanja pojedinačnim (solo) oglasima. I u slučaju da ste zaboravili, solo oglasi su oglasi zasnovani na nekoj email listi na kojoj se oglašava samo vaš proizvod.   Ono po čemu se ovo tržište solo oglasa razlikuje od ostalih web lokacija sa solo oglasima je to što Udimi garantuje promet.   Ne samo da filtrira neželjeni promet i beskorisne klikove, tako da ih ne morate platiti, već pokriva i vaša sredstva tako što vam vraća novac ako dobavljač ne uspe da isporuči sve plaćene klikove.   Detaljan  opis Kako Udimi radi i kako kupiti Solo oglase na Udimiju  pročitajte na blogu Zarada Na Netu.