Пређи на главни садржај

Web::Strategija 4 - Izgubljeni u kontekstu

Četvrta Web::Strategija, konferencija o internet marketingu, sa temom kontekstualnog oglašavanja, održaće se u Zagrebu, u Hypo EXPO XXI centru 5.marta 2009. i pružiće edukaciju i informacije o najnovijim trendovima kontekstualnog oglašavanja.

Četvrta Web::Strategija će biti i SEM konferencija (Search Engine Marketing) i tematski će biti usmerena na kontekstualno oglašavanje, a programski podeljena u dva dela gde je prvi za one koji tek kreću ili su krenuli u “podizanje” svojih internet stranica kroz kontekstualno oglašavanje (dakle, početnici za internet oglašavanje), a žele da nauče više iz iskustva stručnih domaćih ljudi. Drugi, bonus deo konferencije, biće posvećen iskustvima iz SEO sveta i savetima kako odraditi dobar e-PR.

Kontekstualno oglašavanje (smisleno oglašavanje, tematsko oglašavanje) važan je deo strategije za internet marketinga svake moderne web stranice. Do nedavno je tek mali broj domaćih firmi ulagao u kontekstualno oglašavanje. No, uključili su se i veliki igrači i stvari su se zakomplikovale za one manje. Paraleleno su se pojavile i neke nove mreže za kontekstualno oglašavanje. Sve iskusne firme okrenute web poslovanju angažuju stručne ljude i ulažu sve više novca u kontekstualno oglašavanje jer je vraćanje investicije precizno merljivo, a očigledno i isplativo.

Web::Strategija će se baviti aktuelnim stanjem stvari na regionalnom delu interneta (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Slovenija). Predavači na četvrtoj Web::Strategiji i dalje će biti regionalni stručnjaci i obraćaće se regionalnoj publici.

U okviru konferencije biće održan i prvi web sajam internet industrije (web tehnologije, web mediji, web marketing agencije) “Web::INDUSTRIJA 2009″. Takođe biće dodeljene i nagrade za web ostvarenja u 2008. godini u dve kategorije: web marketing kampanja i web upotrebljivost.

Pogledajte program i više informacija o Kontekstualnom oglašavanju, SEO-u, SEM-u i drugim vrstama internet marketinga na adresi: www.webstrategija.com

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oprobajte život u virtuelnom svetu koji vam Google nudi

Jedan od Googleovih projekata na kom se dugo radilo u tajnosti (prema nekim informacijama, još od kraja 2005. godine), a koji nije u većoj meri „procurio” u javnost, jeste Google Lively, još jedan od projekata koji je nastao u čuvenih 20 odsto vremena koji Googleovi zaposleni imaju na raspolaganju za rad na svojim idejama. Lively predstavlja pokušaj da se dosadni i na tekstu bazirani čet preseli u virtuelni 3D svet, u kojem svaki od učesnika biva predstavljen kao 3D avatar u virtuelnoj čet-sobi, uređenoj po ukusu njenog kreatora. Pored tekstualnih poruka koje razmenjuju učesnici u klasičnom četu, u Lively svetu vaš lik može svoja osećanja prema ostalim učesnicima iskazati i raznim animiranim gestovima, od grljenja do šutiranja. Čitava stvar prilično podseća na druge popularne virtuelne 3D svetove, a najviše na Second Life. http://www.lively.com/html/landing.html

TOP 15 SEO alata

Najboolji SEO alati u 2021. godini Ovo su alati koji vam pomažu u istraživanju ključnih reči, SEO analizi sajta, praćenju pozicija vašeg sajta na rezultatima pretrage, u nalaženju sajtova za linkovanje i svim drugim aktivnostima u optimizaciji sajtova.       SEM Rush Izuzetno moćan alat za analizu linkova, ključnih reči, performansi konkurencije, praćenje pozicija, ali i za istraživanje tema za izradu sadržaja.  https://www.semrush.com/   Screaming Frog SEO Spider Jedan od najboljih alata za SEO analizu sajtova. Ogroman broj funkcionalnosti koje odlično rade. Nema potrebe da gledate dalje ako vas zanima SEO.  https://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/     Microsoft Ads Intelligence Microsoftov alat za istraživanje ključnih reči. Prednost je što možete eksportovati čak 200.000 ključnih reči. Ads Intelligence daje podatje o količini mesečnih pretraga na Bingu, o ceni po kliku, istorijsk

Microsoft vas poziva da testirate srpski Windows 7.

Kancelarija Microsofta u Srbiji poziva sve zainteresovane korisnike da iskoriste jedinstvenu priliku i isprobaju izdanje operativnog sistema Windows 7 na srpskom jeziku. Pored mogućnosti da se i lično uvere u inovacije koje će doneti novi Windows, korisnicima se pruža šansa da prijave eventualne nedoslednosti u radu sistema ili prevodu na srpski jezik i tako lično doprinesu kvalitetu srpske verzije Windowsa 7. Faza testiranja beta verzije srpskog Windowsa 7 trajaće od marta do juna 2009. godine, a sve što zainteresovani korisnici treba da urade je da posete Web lokaciju www.microsoft.com/sr-latn/rs na kojoj će pronaći kompletno uputstvo za uključivanje u program testiranja beta verzije Windowsa 7 na srpskom jeziku. Više informacija o Windowsu 7 (na engleskom jeziku) možete pronaći na Web lokaciji www.microsoft.com/windows/windows-7