Пређи на главни садржај

Previše ključnih reči u URLu može biti problem

Ne bih to označio nikakvom revolucionarnom činjenicom, ali ako natrpate u URL hrpu ili previše ključnih reči moguće da vas Google označi kao spammera ili barem navedenu stranicu ispusti iz indexa. Ne verujem da je reč o nečemu čega se moramo previše bojati, no treba definitivno obratiti paznju na logiku prilikom kreiranja strukture URLa. Kao što možete preterati sa prečestim korištenjem određene ključne reči na stranici tako možete preterati sa samim URLom, kaže Google:

Now I'm all for having descriptive URLs, but .... this seems to be taking it a bit too far and I have a bit of trouble identifying anything that matches in the content of your page.

Možete pročitati i primere na gornjem linku što se konkretno smatra preterivanjem. Kao primer se navodi URL koji sadrži popriličan broj ključnih reči i njihovih varijacija. To su dosta generalne ključne reči i iz samog URL se odmah dobija utisak da neko pokušava ekstremno iskoristiti taj faktor. A i gubi se kontekst u URLu jer obuhvata previše toga.

Bilo kakvo preterivanje može biti problem, nije to samo stvar URLa ili nekog drugog faktora. Sve što se radi najbolje je raditi bez preterivanja. Sve se može sigurno odraditi na vrlo logičan način za posetioce i u skladu sa pravilima pretrazivaca.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oprobajte život u virtuelnom svetu koji vam Google nudi

Jedan od Googleovih projekata na kom se dugo radilo u tajnosti (prema nekim informacijama, još od kraja 2005. godine), a koji nije u većoj meri „procurio” u javnost, jeste Google Lively, još jedan od projekata koji je nastao u čuvenih 20 odsto vremena koji Googleovi zaposleni imaju na raspolaganju za rad na svojim idejama. Lively predstavlja pokušaj da se dosadni i na tekstu bazirani čet preseli u virtuelni 3D svet, u kojem svaki od učesnika biva predstavljen kao 3D avatar u virtuelnoj čet-sobi, uređenoj po ukusu njenog kreatora. Pored tekstualnih poruka koje razmenjuju učesnici u klasičnom četu, u Lively svetu vaš lik može svoja osećanja prema ostalim učesnicima iskazati i raznim animiranim gestovima, od grljenja do šutiranja. Čitava stvar prilično podseća na druge popularne virtuelne 3D svetove, a najviše na Second Life. http://www.lively.com/html/landing.html

Završena Sinergija 09

Sinergija 09 U četvrtak 19. novembra završena je deveta “Sinergija”. Najbolje je sačuvano za kraj – posle stotinak predavanja u plenarnoj sali čuli smo još jedno, ali posebno vredno. Spektakl su priredili Rafal Lukawiecki i Saša Jurić. Rafal je, u svom stilu, govorio o bezbednosti u kompjuterskim sistemima, objasnio zašto firewall tako dobro zvuči i koliko je stvarno (bes)koristan, dok je Saša govorio o novitetima u Excel -u 2010 koji je upravo objavljen u beta verziji, ali i o novom SQL Server -u i njegovim servisima. Naročito atraktivan deo prezentacije bilo je “suprotstavljanje” jednog klasičnog user -a i jedne sistem administratorke koja je control freak i želi da zaviri u svaku tabelu kako bi sistem pouzdano radio. Posetioci su posle završne sesije još dugo ostali u sali, diskutujući o predavanjima i prezentacijama i razmenjujući iskustva. Velika Fresh žurka je otkazana zbog dana žalosti, a Microsoft je sredstva namenjena njenom održavanju donirao za dovršetak Hrama

TOP 15 SEO alata

Najboolji SEO alati u 2021. godini Ovo su alati koji vam pomažu u istraživanju ključnih reči, SEO analizi sajta, praćenju pozicija vašeg sajta na rezultatima pretrage, u nalaženju sajtova za linkovanje i svim drugim aktivnostima u optimizaciji sajtova.       SEM Rush Izuzetno moćan alat za analizu linkova, ključnih reči, performansi konkurencije, praćenje pozicija, ali i za istraživanje tema za izradu sadržaja.  https://www.semrush.com/   Screaming Frog SEO Spider Jedan od najboljih alata za SEO analizu sajtova. Ogroman broj funkcionalnosti koje odlično rade. Nema potrebe da gledate dalje ako vas zanima SEO.  https://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/     Microsoft Ads Intelligence Microsoftov alat za istraživanje ključnih reči. Prednost je što možete eksportovati čak 200.000 ključnih reči. Ads Intelligence daje podatje o količini mesečnih pretraga na Bingu, o ceni po kliku, istorijsk