Пређи на главни садржај

Webit 7. i 8. oktobra


martenitsaOstalo je još oko dve nedelje do Webit konferencije u Sofiji.

Svi koji dođu 7. i 8. oktobra na Webit imaće prilike da se upoznaju sa temama kao što su savremeni marketing i integrisane komunikacije, digitalna sfera društva, mobilni marketing, budućnost online oglašavanja, e-trgovina, kako uspešno prodavati na internetu, istraživanja o navikama potrošača online, marketing kroz društvene mreže i mnogim drugim.

Webit ima dva dela – izložba i konferencija.

Koferencijski deo sastavljen je od 43 diskusiona panela na kojima će prisustvovati predstavnici vodećih kompanija kao što su eBay, PayPal, Guardian, America Online, Bytemobile, Google, Coca Cola, Gemius, IAB Europe, World Marketing Mobile Association.

Registruj se za full pristup panelima i izložbi >

Webit izložba pruža jedinstvenu mogućnost da se prikažu globalni standardi organizacionih modela i šansu da se posetioci na licu mesta susretnu i upoznaju sa uslugama i aktivnostima kompanija iz oblasti digitalnih tehnologija.

Registruj se za posetu izložbi (besplatno) >

U susret pridruživanju Bugarske Evropskoj mreži za interaktivno oglašavanje, na dnevnom redu Webita je tema “IAB Bugarska –izazovi i šanse” .

IAB tj. Interaktivni advertajzing biro (Interactive Advertising Bureau) je esnaf koji zastupa interese evropske digitalne industrije od 1998. godine. Organizaciju čini 5. 500 kompanija iz 23 zemlje Zapadne i Istočne Evrope koje pomažu da se evropska tržišta oglašavanja razvijaju i rastu.

IAB Europe reguliše tržištne funkcije i postavlja standarde i pravila koja su od suštinskog značaja za razvoj digitalne industrije. Pristupanje Bugarske će se dogoditi na Webit –u, na inicijativu Plamena Ruseva, predsednika e-Academy: www.e-acad.eu.

e-Academy je prvi međunarodni obrazovni institut te vrste na Balkanu koji radi na unapređivanju znanja i veština postojećeg kadra u kompanijama, a rezultat treninga u ovoj instituciji je to da digitalna rešenja bivaju veoma uspešna i lako integrisana u poslovni razvoj. e-Academy je partner svim preduzećima u procesu kvalifikacije i unapređenja kadrova.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oprobajte život u virtuelnom svetu koji vam Google nudi

Jedan od Googleovih projekata na kom se dugo radilo u tajnosti (prema nekim informacijama, još od kraja 2005. godine), a koji nije u većoj meri „procurio” u javnost, jeste Google Lively, još jedan od projekata koji je nastao u čuvenih 20 odsto vremena koji Googleovi zaposleni imaju na raspolaganju za rad na svojim idejama. Lively predstavlja pokušaj da se dosadni i na tekstu bazirani čet preseli u virtuelni 3D svet, u kojem svaki od učesnika biva predstavljen kao 3D avatar u virtuelnoj čet-sobi, uređenoj po ukusu njenog kreatora. Pored tekstualnih poruka koje razmenjuju učesnici u klasičnom četu, u Lively svetu vaš lik može svoja osećanja prema ostalim učesnicima iskazati i raznim animiranim gestovima, od grljenja do šutiranja. Čitava stvar prilično podseća na druge popularne virtuelne 3D svetove, a najviše na Second Life. http://www.lively.com/html/landing.html

TOP 15 SEO alata

Najboolji SEO alati u 2021. godini Ovo su alati koji vam pomažu u istraživanju ključnih reči, SEO analizi sajta, praćenju pozicija vašeg sajta na rezultatima pretrage, u nalaženju sajtova za linkovanje i svim drugim aktivnostima u optimizaciji sajtova.       SEM Rush Izuzetno moćan alat za analizu linkova, ključnih reči, performansi konkurencije, praćenje pozicija, ali i za istraživanje tema za izradu sadržaja.  https://www.semrush.com/   Screaming Frog SEO Spider Jedan od najboljih alata za SEO analizu sajtova. Ogroman broj funkcionalnosti koje odlično rade. Nema potrebe da gledate dalje ako vas zanima SEO.  https://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/     Microsoft Ads Intelligence Microsoftov alat za istraživanje ključnih reči. Prednost je što možete eksportovati čak 200.000 ključnih reči. Ads Intelligence daje podatje o količini mesečnih pretraga na Bingu, o ceni po kliku, istorijsk

Microsoft vas poziva da testirate srpski Windows 7.

Kancelarija Microsofta u Srbiji poziva sve zainteresovane korisnike da iskoriste jedinstvenu priliku i isprobaju izdanje operativnog sistema Windows 7 na srpskom jeziku. Pored mogućnosti da se i lično uvere u inovacije koje će doneti novi Windows, korisnicima se pruža šansa da prijave eventualne nedoslednosti u radu sistema ili prevodu na srpski jezik i tako lično doprinesu kvalitetu srpske verzije Windowsa 7. Faza testiranja beta verzije srpskog Windowsa 7 trajaće od marta do juna 2009. godine, a sve što zainteresovani korisnici treba da urade je da posete Web lokaciju www.microsoft.com/sr-latn/rs na kojoj će pronaći kompletno uputstvo za uključivanje u program testiranja beta verzije Windowsa 7 na srpskom jeziku. Više informacija o Windowsu 7 (na engleskom jeziku) možete pronaći na Web lokaciji www.microsoft.com/windows/windows-7