Bilo da vam se dopada Facebook karakteristika koja se odnosi na novi profil ili ne, od sada pa na dalje ćete morati da je koristite. Najveća mreža na svetu, koja je nedavno premašila i fantastičnu cifru od 600 miliona članova, najavila je da će novi izgled strane profila koji je predstavljen pre mesec dana biti stalna karakteristika za sve njihove korisnike. Jedan od inžinjera Facebook-a, Philip Rha, u okviru The Facebook bloga napisao je da je korisnicima bio obezbeđen period od mesec dana u okviru kojeg su mogli sami da pređu na korišćenje novog profila te da je za to vreme stotine miliona korisnika to i uradilo ali da je došlo vreme da svi pređu na novi profil.
Jedan od Googleovih projekata na kom se dugo radilo u tajnosti (prema nekim informacijama, još od kraja 2005. godine), a koji nije u većoj meri „procurio” u javnost, jeste Google Lively, još jedan od projekata koji je nastao u čuvenih 20 odsto vremena koji Googleovi zaposleni imaju na raspolaganju za rad na svojim idejama. Lively predstavlja pokušaj da se dosadni i na tekstu bazirani čet preseli u virtuelni 3D svet, u kojem svaki od učesnika biva predstavljen kao 3D avatar u virtuelnoj čet-sobi, uređenoj po ukusu njenog kreatora. Pored tekstualnih poruka koje razmenjuju učesnici u klasičnom četu, u Lively svetu vaš lik može svoja osećanja prema ostalim učesnicima iskazati i raznim animiranim gestovima, od grljenja do šutiranja. Čitava stvar prilično podseća na druge popularne virtuelne 3D svetove, a najviše na Second Life. http://www.lively.com/html/landing.html
Коментари