Пређи на главни садржај

Google Chrome više nije beta






Google je i zvanično objavio da njihov čitač veba Chrome više nije beta verzija i da je puna verzija ovog proizvoda sada spremna za preuzimanje.

Ažuriranje je završeno u četvrtak 11. decembra – kao petnaesto po redu od kada se program pojavio u septembru. Chrome više nema oznaku beta. Dan ranije dvojica predstavnika kompanije izjavila su da je oznaka beta uklonjena, jer su ispunili postavljene ciljeve u pogledu stabilnosti i performansi, ali da njihov posao ni izdaleka nije završen.

Nova verzija automatski će se instalirati u sledećih nekoliko dana kod svih sadašnjih korisnika.

Programeri kažu da su ispravili mnoštvo grešaka koje su izašle na videlo u prvim danima, uključujući video i audio začkoljice i probleme u vezi s performansama pojedinih dodataka. V8 JavaScript Engine sada radi jedan i po puta brže u odnosu na beta verziju.

Među ostala unapređenja spadaju poboljšane opcije za obeležavanje koje su uvoz i izvoz obeležavača učinile jednostavnijim, kao i prepravljeni panel za kontrolu privatnosti koji se sada lakše koristi.

To što je Google brzo izvukao ovaj svoj proizvod iz beta faze nije baš uobičajeno za ovu kompaniju. Gmail koji je lansiran 2004. još uvek se vodi kao beta. Google Finance, Google Health, Google Docs i Google Blog Search su debitovali mnogo pre nego što se pojavio Chrome i još uvek su beta. Pa ipak, Chrome se svega 100 dana po rođenju sada pojavio kao puno izdanje.

Razlog za ovako brzu promenu verovatno je oštra konkurencija među velikim veb čitačima. Posle početnog uzbuđenja koje je nastalo kad se Chrome pojavio, njegov tržišni udeo se brzo smanjio. Čak i uz nedavne fluktuacije, većina statističkih indikatora ukazuje na to da Chrome još uvek drži tek neznatan deo tržišta.

Google je ranije nagoveštavao da će pričekati s marketinškom kampanjom dok Chrome ne izađe iz beta faze, a da će posle toga „dodati gas“. Čak se čuju glasine da će se Chrome u bliskoj budućnosti dobijati instaliran na novokupljenim računarima.

Očekuje se da Chrome uskoro dobije podršku za Mac i Linux, kao i automatsko popunjavanje obrazaca i RSS. Google narednih meseci planira da se pozabavi i platformom za proširenja namenjenom razvojnim programerima.

LINK ZA PREUZIMANJE

Коментари

Photo galery каже…
Yahoo zadržava podatke

Engine za pretragu Yahoo će smanjiti vreme čuvanja ličnih podataka koje sakupi na osnovu Web surfovanja na tri meseca, čime će vreme koje je Yahoo odredio za ovu svrhu biti jedno od najkraćih na tržištu. Prethodni period za istu svrhu iznosio je 13 meseci a ova kompanija zadržala je pravo da sačuva podatke za narednih šest meseci ukoliko dođe do neke prevare ili sigurnost sistema bude ugrožena. Kompanije koje obezbeđuju pretragu bile su pod pritiskom evropskih i drugih zvaničnika za zaštitu podataka da učine više u cilju zaštite privatnosti korisnika. Slične poteze su povukle i kompanije Microsoft i Google.

Популарни постови са овог блога

Da li vam treba laptop?

Da li vam je stvarno potreban laptop? Za šta se obično koristi laptop (i šta da koristite umesto njega) Najveće prednosti koje laptopovi imaju nad desktop računarima su prenosivost, manja težina i kompaktnost. Međutim, kolege sa Make Use Of portala su pobrojale razloge zbog kojih ćete dobro razmisliti da li vam je laptop stvarno potreban, ili možete i da ga zamenite nečim efikasnijim.   Za šta se obično koristi laptop (i šta da koristite umesto njega) 1. Prenosivost: Tableti "Kada smo bili agrarna nacija, skoro sva prevozna sredstva bili su kamioni. Kako su se ljudi više kretali ka urbanim centrima, automobili su postali popularni. Mislim da će računari biti poput kamiona. Sve manje ljudi će ih koristiti. Ovo će nekima biti neprijatno, jer nas je PC toliko daleko odveo", rekao je jednom Stiv Džobs. Dobar deo ove "post-PC" revolucije na svojim leđima nose upravo tableti. U proseku su jeftiniji od laptopova, lakši su i dizajnirani upravo za up...

TOP 15 SEO alata

Najboolji SEO alati u 2021. godini Ovo su alati koji vam pomažu u istraživanju ključnih reči, SEO analizi sajta, praćenju pozicija vašeg sajta na rezultatima pretrage, u nalaženju sajtova za linkovanje i svim drugim aktivnostima u optimizaciji sajtova.       SEM Rush Izuzetno moćan alat za analizu linkova, ključnih reči, performansi konkurencije, praćenje pozicija, ali i za istraživanje tema za izradu sadržaja.  https://www.semrush.com/   Screaming Frog SEO Spider Jedan od najboljih alata za SEO analizu sajtova. Ogroman broj funkcionalnosti koje odlično rade. Nema potrebe da gledate dalje ako vas zanima SEO.  https://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/     Microsoft Ads Intelligence Microsoftov alat za istraživanje ključnih reči. Prednost je što možete eksportovati čak 200.000 ključnih reči. Ads Intelligence daje podatje o količini mesečnih pretrag...

Udimi Solo oglasi

  Udimi-Najbolje mesto   za kupovinu Solo oglasa u 2021. Šta je Udimi? Udimi je tržište solo oglasa na kojem prodavci i kupci stupaju u kontakt jedni sa drugima radi trgovanja pojedinačnim (solo) oglasima. I u slučaju da ste zaboravili, solo oglasi su oglasi zasnovani na nekoj email listi na kojoj se oglašava samo vaš proizvod.   Ono po čemu se ovo tržište solo oglasa razlikuje od ostalih web lokacija sa solo oglasima je to što Udimi garantuje promet.   Ne samo da filtrira neželjeni promet i beskorisne klikove, tako da ih ne morate platiti, već pokriva i vaša sredstva tako što vam vraća novac ako dobavljač ne uspe da isporuči sve plaćene klikove.   Detaljan  opis Kako Udimi radi i kako kupiti Solo oglase na Udimiju  pročitajte na blogu Zarada Na Netu.