Пређи на главни садржај

Google podrška za jezike


Mnogi prodavci mehanizama za pretrage namenjenih poslovnim korisnicima nude svoje softvere za pretragu sa podrškm za različite jezike a sa ciljem da pomognu radnicima širom sveta u pretrazi korporativnih dokumenata koji se odnose na prodaju, ljudske resurse ali i razne druge oblasti.

Google Enterprise Labs je odeljenje kompanije Google koje je osnovano prošle godine sa ciljem da se testiraju potencijalna poboljšanja u okviru kompanijinih proizvoda za pretragu namenjenih poslovnim korisnicima. Ovo odeljenje je pre nekoliko dana obezbedilo karakteristiku pretrage na višestrukim jezicima u okviru Google Search Appliance.

Karakterisitka trenutno prevodi upite pretrage za interne kompanijske dokumente, poslate od strane personalnih računara radnika na GSA sa bio kog od 34 trenutno podržana jezika, navody Cyris Mistry, menadžer proizvoda u odeljenju za Google proizvode namenjene poslovnim korisnicima. U pitanju je karakteristika koja je analogna davanju svakom od zaposlenih 34 prevodioca koji će sedeti sa njim za stolom i prevesti svaki upit koji je njemu potreban za deseti deo skeunde, objašnjava Mistry.

Primer ove usluge Mystry objašnjava ovako: ukoliko ste uposlenik koji govori engleski jezik i želite da pronađete i prevedete dokument napisan na francuskom a koji vodi poreklo iz kancelarije firme u kojoj radite u Parizu, možete to uraditi sa svega nekoliko pritisaka tastera.

Vaš računar šalje zahtev u GSA, koji je sada pojačan Google-ovim softverom za prevođenje, on obavlja posao i prikazuje vam fajl na engleskom jeziku. Obrnuto, ova karakteristika će pomoći zaposlenima čiji maternji jezik nije engleski i koji žele da pronađu i prevedu dokumente svojih kolega koji rade u britanskim ili američkim filijalama preduzeća ili nekim drugima sa engleskog govornog područja.

Na koji način se rezultati dobijeni ovakvom pretragom prikazuju korisniku? To pre svega zavisi kako adminstrator računarske mreže iz koje je poslat zahtev odluči. Adminsitratoru se prikazuje XSLT stranica u GSA softveru koja omogućava da on prilagodi korisnički interfejs. U nekoliko redova JavaScript-a administrator može da odluči da li će GSA softver prikazivati prevod na svakom od podržanih 34 jezika ili će se ograničiti na pojedinačni jezik.

Cross-Langage Search, koji se može preuzeti sa sajta kompanije Google je najnovija od 10 karakteristika koje je Google Enterprise Labs predstavila od momenta kada je predstavljena u oktobru prošle godine.

Najpopularnija karakteristika je search-as-you-type koja predstavlja sugestije i automatsko popunjavanje pretrage pre nego što korisnik završi unos. Druga karakteristika do-it-yourself key-match omogućava korisnicima da promovišu korisne rezultate sa ciljem da pomognu kolegama u njihovim pretragama. Enterprise Labs radi kao i bila koja druga poslovna jedinica Google-a uključuući Google Labs i Google Apps Labs.

Cross Language Search izdvaja kompaniju Google iz velikog broja drugih koje imaju slične usluge u svojoj ponudi, ali je opet više nego jednstvena i zadaće velike probleme drugim kompanijama koje poseduju slične usluge kao što su Microsoft-ova Fast Unit, Vivisomo i Endeca kao i Autonomy.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Da li vam treba laptop?

Da li vam je stvarno potreban laptop? Za šta se obično koristi laptop (i šta da koristite umesto njega) Najveće prednosti koje laptopovi imaju nad desktop računarima su prenosivost, manja težina i kompaktnost. Međutim, kolege sa Make Use Of portala su pobrojale razloge zbog kojih ćete dobro razmisliti da li vam je laptop stvarno potreban, ili možete i da ga zamenite nečim efikasnijim.   Za šta se obično koristi laptop (i šta da koristite umesto njega) 1. Prenosivost: Tableti "Kada smo bili agrarna nacija, skoro sva prevozna sredstva bili su kamioni. Kako su se ljudi više kretali ka urbanim centrima, automobili su postali popularni. Mislim da će računari biti poput kamiona. Sve manje ljudi će ih koristiti. Ovo će nekima biti neprijatno, jer nas je PC toliko daleko odveo", rekao je jednom Stiv Džobs. Dobar deo ove "post-PC" revolucije na svojim leđima nose upravo tableti. U proseku su jeftiniji od laptopova, lakši su i dizajnirani upravo za up...

TOP 15 SEO alata

Najboolji SEO alati u 2021. godini Ovo su alati koji vam pomažu u istraživanju ključnih reči, SEO analizi sajta, praćenju pozicija vašeg sajta na rezultatima pretrage, u nalaženju sajtova za linkovanje i svim drugim aktivnostima u optimizaciji sajtova.       SEM Rush Izuzetno moćan alat za analizu linkova, ključnih reči, performansi konkurencije, praćenje pozicija, ali i za istraživanje tema za izradu sadržaja.  https://www.semrush.com/   Screaming Frog SEO Spider Jedan od najboljih alata za SEO analizu sajtova. Ogroman broj funkcionalnosti koje odlično rade. Nema potrebe da gledate dalje ako vas zanima SEO.  https://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/     Microsoft Ads Intelligence Microsoftov alat za istraživanje ključnih reči. Prednost je što možete eksportovati čak 200.000 ključnih reči. Ads Intelligence daje podatje o količini mesečnih pretrag...

Udimi Solo oglasi

  Udimi-Najbolje mesto   za kupovinu Solo oglasa u 2021. Šta je Udimi? Udimi je tržište solo oglasa na kojem prodavci i kupci stupaju u kontakt jedni sa drugima radi trgovanja pojedinačnim (solo) oglasima. I u slučaju da ste zaboravili, solo oglasi su oglasi zasnovani na nekoj email listi na kojoj se oglašava samo vaš proizvod.   Ono po čemu se ovo tržište solo oglasa razlikuje od ostalih web lokacija sa solo oglasima je to što Udimi garantuje promet.   Ne samo da filtrira neželjeni promet i beskorisne klikove, tako da ih ne morate platiti, već pokriva i vaša sredstva tako što vam vraća novac ako dobavljač ne uspe da isporuči sve plaćene klikove.   Detaljan  opis Kako Udimi radi i kako kupiti Solo oglase na Udimiju  pročitajte na blogu Zarada Na Netu.