Странице

VESTI DANA

петак, 19. септембар 2008.

NAJKORISNIJI SEO ALATI

ALATI VEZANI UZ IZBOR KLJUČNIH REČI

1. Adwords Google Keyword (External)
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
Upisom ključne reči dobićete najtraženije ključne reči uz vašu, ali i razne varijacije i related ključne reči.

2. Adwords Traffic Estimator
https://adwords.google.com/select/TrafficEstimatorSandbox

Nudi traženost ključnih reči, ali na temelju Google Adwords PPC programa, GEO targeting i procenu cene po kliku za odabrane ključne reči.

3. Google Trends
www.google.com/trends/

Google Trends je isto vezan uz ključne reči. Alat je još u razvoju, ali možete proveriti I usporediti koje ključne reči ljudi više traže. Npr. Real estate ili properties.

4. Overture Keyword
http://inventory.overture.com/

Radi se o alatu koji procenjuje koja je ključna reč traženija, daje I broj pretraga, ali alat nije niti približno tačan u većini slučajeva stoga ga uzimite kao alat koji daje pattern što ljudi traže, ne koliko traže određenu ključnu reč.

5. WordTracker
www.wordtracker.com

Servis koji daje podatke o najtraženijim ključnim rečima sa konkretnim brojkama, no u podatke nije uključen Google (recimo to tako).

6. GoodKeywords
www.goodkeywords.com

Takođe servis koji nudi najtraženije ključne reči sa konkretnim brojkama.

Нема коментара:

Google