Пређи на главни садржај

Internet u Srbiji


Internet korisnici najviše vremena u Srbiji provode čitajući vesti, dok su na drugom mestu popularnosti socijalne mreže poput Facebook ili Myspace, rezultat je istraživanja Internet portala Domino Magazin.

Izvor: Domino Magazin

Photo: striatic/Flickr
Photo: striatic/Flickr

Na trećem mestu za 15 procenata ispitanih korisnika omiljeni su erotski sadržaji. Čak 42 procenta ispitanih korisnika Interneta je nekada izašlo na sastanak sa osobom koju je upoznao on line.

Internet u Srbiji koristi približno isti broj muškaraca i žena, dok najviše vremena na Internetu provode mladi. Čak 54 procenta mladih do 27 godina dnevno provodi više od dva sata surfujući. Kada bi mogli da biraju čega bi se radije odrekli 51 procenat ispitanih kaže da bi radije živeo bez televizije, 20 procenata bez sporta, 14 posto bez Interneta, a 12 posto bez izlazaka. Jedan procenat ispitanih bi se najradije odrekao svog partnera.

Dvadeset dva procenta korisnika nikada ne bi izašli sa nekim koga su upoznali na globalnoj mreži, 19 posto bi to uradili ukoliko dobro izgleda, a samo 3 posto ako je potencijalni kandidat duhovit i 1 posto ako je obrazovan. Čak 53 procenta korisnika bi izašli na sastanak sa nekim ukoliko su sigurni da je upravo onakav kakvim se predstavlja. Od ukupnog broja korisnika 19 procenata je pronašlo partnera na Internetu, a čak 42 procenta svih ispitanih je nekada izašlo sa nekim koga su upoznali on line. Od toga je 19 posto pokušalo čak i više puta da pronađe partnera na ovaj način.

Najvažniji razlog za traženje partnera na mreži jeste što se ljudi na taj način lakše otvaraju, smatra 37 procenata ispitanih. Trinaest procenata kaže da je na Internetu izbor partnera bolji nego u realnom životu, dok 12 procenata misli da se ovako mogu sakriti mane.

Većina ispitanih smatra da Internet pomaže da se ljudi približe, dok 38 procenata misli da otuđuje. Čak 51 posto korisnika Interneta u Srbiji steklo je ovim putem nova prijateljstva.

Istraživanje je sprovedeno on-line u toku juna, jula i avgusta na Internet portalu www.dominomagazin.com a rezultati su dobijeni na osnovu 2477 ispitanih korisnika iz Srbije.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Oprobajte život u virtuelnom svetu koji vam Google nudi

Jedan od Googleovih projekata na kom se dugo radilo u tajnosti (prema nekim informacijama, još od kraja 2005. godine), a koji nije u većoj meri „procurio” u javnost, jeste Google Lively, još jedan od projekata koji je nastao u čuvenih 20 odsto vremena koji Googleovi zaposleni imaju na raspolaganju za rad na svojim idejama. Lively predstavlja pokušaj da se dosadni i na tekstu bazirani čet preseli u virtuelni 3D svet, u kojem svaki od učesnika biva predstavljen kao 3D avatar u virtuelnoj čet-sobi, uređenoj po ukusu njenog kreatora. Pored tekstualnih poruka koje razmenjuju učesnici u klasičnom četu, u Lively svetu vaš lik može svoja osećanja prema ostalim učesnicima iskazati i raznim animiranim gestovima, od grljenja do šutiranja. Čitava stvar prilično podseća na druge popularne virtuelne 3D svetove, a najviše na Second Life. http://www.lively.com/html/landing.html

TOP 15 SEO alata

Najboolji SEO alati u 2021. godini Ovo su alati koji vam pomažu u istraživanju ključnih reči, SEO analizi sajta, praćenju pozicija vašeg sajta na rezultatima pretrage, u nalaženju sajtova za linkovanje i svim drugim aktivnostima u optimizaciji sajtova.       SEM Rush Izuzetno moćan alat za analizu linkova, ključnih reči, performansi konkurencije, praćenje pozicija, ali i za istraživanje tema za izradu sadržaja.  https://www.semrush.com/   Screaming Frog SEO Spider Jedan od najboljih alata za SEO analizu sajtova. Ogroman broj funkcionalnosti koje odlično rade. Nema potrebe da gledate dalje ako vas zanima SEO.  https://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/     Microsoft Ads Intelligence Microsoftov alat za istraživanje ključnih reči. Prednost je što možete eksportovati čak 200.000 ključnih reči. Ads Intelligence daje podatje o količini mesečnih pretraga na Bingu, o ceni po kliku, istorijsk

Microsoft vas poziva da testirate srpski Windows 7.

Kancelarija Microsofta u Srbiji poziva sve zainteresovane korisnike da iskoriste jedinstvenu priliku i isprobaju izdanje operativnog sistema Windows 7 na srpskom jeziku. Pored mogućnosti da se i lično uvere u inovacije koje će doneti novi Windows, korisnicima se pruža šansa da prijave eventualne nedoslednosti u radu sistema ili prevodu na srpski jezik i tako lično doprinesu kvalitetu srpske verzije Windowsa 7. Faza testiranja beta verzije srpskog Windowsa 7 trajaće od marta do juna 2009. godine, a sve što zainteresovani korisnici treba da urade je da posete Web lokaciju www.microsoft.com/sr-latn/rs na kojoj će pronaći kompletno uputstvo za uključivanje u program testiranja beta verzije Windowsa 7 na srpskom jeziku. Više informacija o Windowsu 7 (na engleskom jeziku) možete pronaći na Web lokaciji www.microsoft.com/windows/windows-7