Странице

VESTI DANA

понедељак, 14. јул 2008.

Iskoristite Adwordse za testiranje posećenosti

Ja mislim da trenutno nema boljeg alata od Google Adwordsa koji vam sa tolikom preciznošću i u tako kratkom vremenu može dati podatke šta ljudi traže i koje pojmove traže više od kojih. I druge alate takođe treba iskoristiti što je moguće više, no Adwords je svet za sebe. Dovoljno je kreirati ciljane kampanje i grupe oglasa i već drugi dan ili za par dana znati tačno što je traženije i time na čemu treba raditi.

Ukoliko imate web i planirate podići posećenost, a plaćate Adwordse samo pogledajte što ljudi klikaju najviše. Ako određene grupe oglasa donose dobar promet, a vi nemate na svojim stranicama sadržaj tog tipa, šta vam to govori? Da ga morate ciljano kreirati. Takođe, možete i ciljano testirati traženost ključnih reči i sve što vam treba.

Нема коментара:

Google