Ne bih to označio nikakvom revolucionarnom činjenicom, ali ako natrpate u URL hrpu ili previše ključnih reči moguće da vas Google označi kao spammera ili barem navedenu stranicu ispusti iz indexa. Ne verujem da je reč o nečemu čega se moramo previše bojati, no treba definitivno obratiti paznju na logiku prilikom kreiranja strukture URLa. Kao što možete preterati sa prečestim korištenjem određene ključne reči na stranici tako možete preterati sa samim URLom, kaže Google:
Now I'm all for having descriptive URLs, but .... this seems to be taking it a bit too far and I have a bit of trouble identifying anything that matches in the content of your page.
Možete pročitati i primere na gornjem linku što se konkretno smatra preterivanjem. Kao primer se navodi URL koji sadrži popriličan broj ključnih reči i njihovih varijacija. To su dosta generalne ključne reči i iz samog URL se odmah dobija utisak da neko pokušava ekstremno iskoristiti taj faktor. A i gubi se kontekst u URLu jer obuhvata previše toga.
Bilo kakvo preterivanje može biti problem, nije to samo stvar URLa ili nekog drugog faktora. Sve što se radi najbolje je raditi bez preterivanja. Sve se može sigurno odraditi na vrlo logičan način za posetioce i u skladu sa pravilima pretrazivaca.
Коментари