Пређи на главни садржај

SEO optimizacija: Submit Express


submit express - mjesto za seo optimizacijuVaš blog ne pronalaze pretrazivaci poput google-a, yahoo-a i mnogih drugih???
Submit express vam pruža uslugu prijave bloga na više od dvadeset search engina besplatno.
Stvarno dobra usluga ukoliko želite da vaš blog bude posecen sa različitih strana, a ne samo sa blog hosta. submit express uzima vaše meta tagove (keywords-e) (vidi: seo optimizacija), te vas ubacuje u pretrazivac! Optimizirajte svoj blog ili website sa Submit Express-om

Коментари

Анониман каже…
Proverite broj povratnih linkova

Web alat za web mastere koji Vam omogucava da pronadjite sve sajtove koji linkuju ka Vama (Vasem sajtu).

http://www.kataloglinkova.com/provera_beklinkova.php
Анониман каже…
Pretraživači i slike

Osnovna pravila za web dizajn prezentacije prilagođene pretraživačima nisu nikakva tajna. Međutim, kod nas se prodaje izgled a ne funkcionalnost. Zašto Vaš web sajt ne bi bio funkcionalan uz malo primenjenog web dizajna?
Web dizajn i slike

Korišćenje slika je uobičajena praksa za dizajn web sajta. Pomoću slika definišemo izgled stranice, ali ih koristimo i kao ilustracije teksta. Ukoliko imate grafički intenzivan sajt, optimizacija slika je veoma važna, kako za dizajn elemente tako i za ilustracije sadržaja.

Osnovna priča oko optimizacije slika se vrti oko potrebnog vremena za učitavanje neke web prezentacije. Posetioci nisu oduševljeni kada treba da dugo čekaju na pojavljivanje sadržaja web stranice. Nije reč samo o slikama, ovo vreme se drastično produžuje korišćenjem zvuka, Flash-a, dugačkih JavaScript fajlova i slično. Pored ogromne konkurencije web sajtova vrlo je bitno da se Vaš web sajt brzo učita i prikaže sadržaj posetiocu. Kada god je moguće treba izbegavati korišćenje elemenata koji produžavaju vreme učitavanja.

Preporuka za maksimalnu dužinu jedne slike je 12Kb, što bi bilo 12.000 slova. Ilustracije jesu bitne ali ih treba "držati pod kontrolom". Koliko toga možemo opisati sa 2.000 reči! Ukoliko je potrebno da slika bude veća, postaviti malu sličicu sa mogućnošću uvećavanja na izbor mišem.
Pretraživači i ALT tag slike

Svaka slika ima mogućnost definisanja ALT (alternativnog) teksta koji se prikazuje kada posetilac isključi prikaz slika. Ova mogućnost se odlično koristi prilikom optimizacije stranice radi boljeg rangiranja na mašinama za pretraživanje. Pretpostavljamo da ilustracije imaju tesnu vezu sa sadržajem i temom koju obrađuje web sajt i konkretna web strana (inače ne bi je ni trebalo staviti). Svaku sliku treba opisati korišćenjem ključnih reči jer će to pomoći pretraživačima da bolje shvate sadržaj web stranice. Posebno treba obratiti pažnju kada je reč o slici koja je ujedno i link ka nekoj drugoj web stranici.

Sigurno znate da pretraživači mogu da pretražuju i slike. Nisu u mogućnosti da shvate samu sliku već isključivo preko ALT atributa slike. Korišćenjem ovih mogućnosti možemo dovesti još ciljanih posetilaca na našu Internet prezentaciju

Osnovna pravila su:

* ne koristiti slike ako nemaju veze sa sadržajem
* veličinu fajla slike držati ispod 12Kb
* svaku sliku opisati sa ALT atributom
* opis slike da sadrži ključne reči i fraze
* Flash nije bolja zamena za slike
NetZarada каже…
Search Engine Optimization - SEO

Pretraga je odmah posle upotrebe email-a druga najcešca aktivnost korisnika Interneta. Većina ljudi koristi prvenstveno pretraživace i web direktorijume kao načine pronalaženja informacija i online resursa. Dakle, vrlo je razumno računati na pretraživače da vam donesu dobar deo posetilaca. Optimizacija za pretraživače (search engine optimization SEO) odnosi se na tehnike optimizacije web sajtova i stranica sa ciljem njihovog boljeg rangiranja u rezultatima pretraživača

Primer ispravne optimizacije

1. Nazivi fajlova
Treba voditi računa o nazivima samih fajlova npr. prezentacija koja se bavi Internet marketingom će biti bolje rangirana kod pretraživača ukoliko je nayiv fajl nalik na link.barac.org/marketing.html, umesto naziva HTML dokumenta link.barac.org/intmark.html.

2. Ključne reči (Broj)
Vodi te računa o broju karaktera u META tagovima, neka broj karaktera bude manji od 1024. Treba voditi računa o tome da se ključne reči neponavljaju nezavisno npr. (marketing, web site, marketing) nego ih koristite u kombinaciji npr. (Internet marketing, Web site marketing, Site marketing).

3. Ključne reči (Kriterijum pretrage)
Treba odabrati prave ključne reči, razmislite koje biste reči vi sami koristili za pretragu u vezi sa sadržajem vašeg sajta. Ukoliko niste sigurni koje bi ste reči odabrali na Netu možete pronaći programe ili Web sajtove koji vam pokazuju primere nekih ključnih reči i njihov rejting.

4. Ključne reči (Title)
Ukoliko je potrebno, definišite najznacajnije kljucne reci i napravite posebnu stranicu za svaku, pri tome vodeci racuna da sadržaj odgovara naslovu i ostalim HTML tagovima (META, ALT, HIDEN...).

5. Linkovi na vašem sajtu
Pretraživači pri rangiranju veliki značaj daju popularnosti linkova na sajtu. Takođe je bitno da što više kvalitetnih sajtova ima link ka vašem. Razmena linkova je veoma bitna u Internet Marketingu. Vodite računa da na vašem sajtu nema mrtvih linkova.

6. Flash, Java sajtovi, Image mape
Roboti koje koriste pretraživači u indeksiranju sajtova izbegavaju gore navedene elemente vašeg sajta, pa bi bilo poželjno da ih koristite u manjoj meri ili da ih izbegnete u potpunosti.

7. META tagovi
Umetnite META tagove na svaku stranicu vaše prezentacije prezentacije.

8. Prva index.html stranica
Potrudite se da u okviru teksta odnosno sadržaja vaše prve index stranice bude što više reči koje se poklapaju sa ključnim rečima u okviru vaših META Tagova. Neki od robota porede sadržaj Web stranice sa META opisom i naslovom, ukoliko se slažu, to prezentaciji daje veci rejting

9. Programi za automatsko prijavljivanje
U principu bi trebalo izbegavati programe za automatsko prijavljivanje jer oni nisu najbolji način da prijavite sajt na pretrazivače.

10. Link farme
Link farme su Web direktorijumi koji se postavljaju sa ciljem povećanja broja back-linkova. Oni ne proveravaju linkove koji se postavaljju na njihovu stranicu, samim tim to znači da se na njima nalaze linkovi ka sajtovima zabranjenog sadržaja i predstavljaju kršenje Terms of Service-a pretraživača. Trebalo bi izbegavati po svaku cenu likovanje u istima.

11. Prijava na pretraživače
Poželjno je vašu web prezentaciju pirjaviti na neke od najpopularnijih pretraživača. To možete učiniti na nekom od sledećih linkova: - prijava na pretraživač google http://www.google.com/intl/hr/addurl.html,
- prijava na pretraživač yahoo http://submit.search.yahoo.com/free/request,
- prijava na pretraživač pogodak http://www.pogodak.co.yu/service.jsp?submenu=addurl

Популарни постови са овог блога

Oprobajte život u virtuelnom svetu koji vam Google nudi

Jedan od Googleovih projekata na kom se dugo radilo u tajnosti (prema nekim informacijama, još od kraja 2005. godine), a koji nije u većoj meri „procurio” u javnost, jeste Google Lively, još jedan od projekata koji je nastao u čuvenih 20 odsto vremena koji Googleovi zaposleni imaju na raspolaganju za rad na svojim idejama. Lively predstavlja pokušaj da se dosadni i na tekstu bazirani čet preseli u virtuelni 3D svet, u kojem svaki od učesnika biva predstavljen kao 3D avatar u virtuelnoj čet-sobi, uređenoj po ukusu njenog kreatora. Pored tekstualnih poruka koje razmenjuju učesnici u klasičnom četu, u Lively svetu vaš lik može svoja osećanja prema ostalim učesnicima iskazati i raznim animiranim gestovima, od grljenja do šutiranja. Čitava stvar prilično podseća na druge popularne virtuelne 3D svetove, a najviše na Second Life. http://www.lively.com/html/landing.html

Završena Sinergija 09

Sinergija 09 U četvrtak 19. novembra završena je deveta “Sinergija”. Najbolje je sačuvano za kraj – posle stotinak predavanja u plenarnoj sali čuli smo još jedno, ali posebno vredno. Spektakl su priredili Rafal Lukawiecki i Saša Jurić. Rafal je, u svom stilu, govorio o bezbednosti u kompjuterskim sistemima, objasnio zašto firewall tako dobro zvuči i koliko je stvarno (bes)koristan, dok je Saša govorio o novitetima u Excel -u 2010 koji je upravo objavljen u beta verziji, ali i o novom SQL Server -u i njegovim servisima. Naročito atraktivan deo prezentacije bilo je “suprotstavljanje” jednog klasičnog user -a i jedne sistem administratorke koja je control freak i želi da zaviri u svaku tabelu kako bi sistem pouzdano radio. Posetioci su posle završne sesije još dugo ostali u sali, diskutujući o predavanjima i prezentacijama i razmenjujući iskustva. Velika Fresh žurka je otkazana zbog dana žalosti, a Microsoft je sredstva namenjena njenom održavanju donirao za dovršetak Hrama

7 prečica na tastaturi koje morate da znate

Gotovo svako od nas će reći da odlično poznaje rad na računaru, bili to Windows ili Mac. I 99% nas neće biti u pravu! Sve to iz razloga što očigledno ne poznajemo sve one genijalne prečice na tastaruri, koje nam znatno olakšavaju rad. Tu ne mislimo samo na čuvene CTRL+C i CTRL+V. Prema nekim istraživanjima, korišćenje mnogobrojnih prečica na tastaturi, skraćuje vam vreme rada i nekoliko puta. Evo nekih od veoma korisnih prečica, koje će vam uštedeti hiljade sati života: 1. Ka ko na brzinu pre odlaska na pauzu zaključati kompjuter? Niko ne želi da mu kolege ili šef slučajno pročitaju prepisku na Fejsbuku ili vide neki neprimereni tab na brauzeru. Za brzo zaključavanje kompjutera, iskoristite prečice: Windows: "Start" dugme + L. Mac: Cmd + Alt + Eject. 2. Kako ponovo otvoriti slučajno isključeni tab?   Dešava se često da želite da isključite brauzer, ali kasno shvatite da je među tabovima i onaj koji vam i dalje treba. Umesto da ga tražite u rubrici History,